Kaixo lagunakazteazkena da eta berriz
aurkezpenak dauzkagu. Gaurko lehenengo aurkezpena eskola2.0-ri buruz
izan da. Taldekideak Ane, Garikoitz, Lorena eta Laura osatzen dute.
Eskola
tradizionalarekin konparaketa egiteko jarduera bat egin dugu: ordenagailuak eta
mogikorrak ezin izan dugu erabili eta zenbait galdera egin dizkigute eta guk
gogoratzen genuenarekin erantzun izan dugu, interneten ezer biatu gabe; hau bai
arraroa izan dela , ohituta gaudelako ez dakigun zerbait edo ez pentsatzeko
interneten bilatzea.
Eskola tradizionala azaltzekobi bideo ikusi ditugu,hemen usten dizuet horietako bat.
Eskola 2.0 hezkuntza zentroetan informazio eta
komunikazioaren teknologiak sartzeko azken proiektua izan da. Helburua, XXI.
mendeko klase digitalak martxan jartzea izan da, azpiegitura teknologiko eta
konektibitatez betetako klaseak egitea.
Klase digitalak: TIC errekurtsoak
eman ikasle eta zentroei: ordenagailu eramangarriak ikasle eta irakasleentzat.
Programan inplikatutako irakasle
guztien formazioa, bai eta laguntza teknikoez arduratzen diren teknikoena,
berebizikoa da iniziatibaren arrakastarentzat.
Formazioa, aspektu metodologikoak
eta teknologiaz beteriko klase baten kudeaketa ditu barne, klasearen
ekipamenduaren funtzionamendu aldeak bezala.
Klase digital hauen sorkuntza
eskola organizazioaren adaptazioa ekartzen du berarekin, zentroen
pertsonalarena ere. Bestetik, tutoretzak eta familiarekin kontaktu birtuala
klase birtualak posible bihurtuko dute. Honek,.irakasteko, ikasteko eta ebaluatzeko
eran aldaketa handi bat suposatzen du.
IKT-ak hezkuntzan ulertu ahal izateko hurrengo bideo hau ikusi dugu.
Amaitzeko
eskola tradizionala etaeskola2.0-ren artean konparaketa egin dute ondorio
bezala.
Bigarren jarduera egiteko ordenagailuak
erabili ditugu, galdetegi bategiteko. Jarduera hau aurkezpenaren hasieran
egindakoarekin konparatuz, oso desberdina izan da.
Aurkezpen hau oso interesgarria iruditu zait,
gauza berriak ikasi ditut, gainera jardueren bidez gu konparaketa bat egitea
lortu dugu nahiz eta beraiek bat eginda izan.
No hay comentarios:
Publicar un comentario